Bliver du motiveret af et job med tætte relationer og et forhandlingsarbejde på både salgs- og indkøbssiden?  Så har du nu en unik mulighed for at medvirke til den yderligere vækst i ARCTIC a/s.

Du vil med direkte reference til vores CEO, Gitte Andreasen blive en vigtig del af teamet på 4 personer, som driver vores agent/private label forretning til de største detail kæder i Danmark og udlandet.

Giv forbrugeren den bedste søvn

ARCTIC har siden 1987 dyrket sin niche og tilbyder i dag et bredt udvalg af produkter til soveværelset og boligen.  I samarbejde med vores mangeårige leverandører hovedsagelig i Asien, tilbyder vi vores kunder specifikke løsninger og koncepter enten som private label eller vores egne brands.

 

Som Category Key Account Manager består dine primære ansvarsområder af følgende:

  • Medansvar for det kommercielle salg til de største detailkæder
  • Salg og produktudvikling til de forskellige kategorier i detailkæderne
  • Leverandørkontakt samt leverandørforhandlinger
  • Skabe forsat vækst og forretningsudvikling af vores agent/private label forretning

Virksomhedens domicil i Middelfart bliver din base, hvor du fra dag ét får en vigtig strategisk nøglerolle. Du kommer til at arbejde tæt sammen med dine 3 kollegaer i teamet. Årligt skal du forvente 40 – 50 rejsedage i forbindelse med kunde- og leverandør besøg i Europa og Østen.

Du er vant til at forhandle på både salgs- og indkøbssiden og i kombination med din forståelse for det gode købmandskab, er du i stand til at lukke aftaler/tender i alle partners interesser.

Du har erfaring med international handel og gerne tekstiler. Du er team player, jordnær og prioriterer hands-on i hverdagen når du samarbejder med dit team.

Din knowhow omkring produktudvikling og produktion af tekstiler er så stor, at du taler sproget gennem hele virksomhedens værdikæde, også på de operationelle opgaver. 

Vi forestiller os du har følgende kvalifikationer:

  • Du er en positiv, udadvendt og empatisk person
  • Du holder det du lover, er vedholdende når det kræves og så evner du at arbejde systematisk med arbejdsopgaverne
  • Relevant kommerciel uddannelse samt flydende engelsk i skrift og tale og hvis du kan andre sprog vil det kun være en fordel
  • Fremragende forhandling-, samarbejds- og kommunikationsevner

Rollebevidst tekstilproducent

ARCTIC a/s er en selvstændig, familieejet virksomhed, der gennem fremdrift og innovation vil være den bedste leverandør i Skandinavien inden for salg og udvikling af boligtekstiler. Virksomhedens byggesten er tillid og samarbejde, hvilket betyder, at virksomheden har meget tætte relationer til kunder og leverandører.

Alle virksomhedens aktiviteter tager udgangspunkt i ansvarlighed overfor miljø, mennesker og natur. Derfor har virksomheden anerkendte certificeringer som ÖKO-TEX, BSCI, DOWNPASS og Woolmark.

Som vores nye medarbejder, bliver du en del af en virksomhed, der er meget åben overfor nye idéer og forretningsmuligheder.  Læs mere om ARCTIC a/s her på vores hjemmeside.

Send venligst din ansøgning og CV til  Bo@arctic-as.dk  

Tiltrædelse senest den 01.10.2021

Hvis du skulle have spørgsmål, er du altid velkommen til at kontakte Bo Andreasen på mobil 2887 4152