Der skal fokus på strategi og forretningsudvikling i de kommende år. Derfor har ARCTIC & Nordisk Tekstil ansat Michael Christensen som ny kommerciel direktør, der skal stå i spidsen for udviklingen af salget og organisationen.
”Vi glæder os til at få Michael med på teamet. Han har de rette faglige og ledelsesmæssige kompetencer til at løfte opgaven med at skabe yderligere vækst for ARCTIC.” udtaler Gitte Andreasen, adm. direktør i ARCTIC & Nordisk Tekstil.
Den nye kommercielle direktør kommer med kompetencer fra salg, branding og retail fra virksomheder som Bestseller og Jysk. Senest har han været ansat som salgs- og indkøbsdirektør hos Skybrands i Vejle.
Michael tiltrådte sin nye stilling pr. 15. februar og ser frem til det nye samarbejde. ”Jeg har stor respekt for de resultater, der er skabt, og glæder mig til for alvor at finde ud af, hvor jeg kan bidrage til positiv udvikling ”, fortæller han.
Hans opgave bliver at skabe og sikre fremadrettet vækst for ARCTIC og løfte dets brands til et endnu højere niveau. Det er de velkendte brands som Night & Day, Nordisk Tekstil og Arctic, som i dag forhandles i bolig- og interiørbutikker i hele landet.